Chicago.

Jepp, då var detta det första inlägget på denna blogg. Så, what will it be about? Allt mellan himmel och jord, fruktansvärt ärlig ska den vara iaf. Utan uthängnader av personer, likaså kommer även jag och min vän, som jag startar bloggen med, vara.

Så, anonymitet är en viktig punkt här. Men detta gör att vi är i stort behov av fantomnamn. Frågan är dock vad för kuligt man ska döpa sig själv till. Det är ju en möjlighet som aldrig tidigare har funnits. Vad skulle jag ha hetat om jag hade döpt mig själv liksom?

Efter väldigt lite velande har vi iaf bestämt oss för mitt namn, Roxy heart, och min väns namn; Velma Kelly.

Med detta fastslår jag att bloggen är i full gång. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0