Frammanad abstinens av Roxy Heart.

Herregud, vad har jag gett mig in på?! Jag skulle inte ha valt ut ett mysoffer så där snabbt, saaatan. Jag visste att jag hade ett begär efter närheten, men jag har inte gjort det lättare för mig själv. Igår såg jag, Harry och Velma på Pulp Fiction. Jag kliade Harry vid upprepande tillfällen och till sist begärde jag att han skulle klia mig lite på armen.

DUMT. Hur kunde min kontrollerade abstinens urarta, galoppera iväg på detta sätt av lite berörning på armen? Återigen saaatan.

Detta slog mig iaf alldeles nyss, när Ron lade sig vid sidan om mig och jag direkt ville slänga mig över honom, utnyttja hans kropp, objektera honom, och jag har inte alls något intresse av människan?! Det är nästan så att jag äcklar mig själv... Men bara nästan....

Bättre blir det inte av att jag har sträck-sett Paradise Hotel. Överkåta jävlar sprider ut en viss pilsk energi över mig som jag måste lära mig att tygla. Eller så handskas jag bara med den och ligger.


Ciao / Roxy Heart <3


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hallådär! :D

Vem tycker du ska vinna idol? ;)

haft en kul kväll?

kram!

2009-12-11 @ 21:14:02
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0