Om Roxy Heart.

Nu råkar det ju vara så att jag har en anonym blogg tillsammans med en kompis. Anonymitet leder till en större ärlighet eftersom man kan släppa ut alla känslor utan att någon blir riktigt sårad. Men bara för att jag är anonym behöver det inte betyda att ingen ska få veta någonting om mig, därav ett blogginlägg om just Roxy Heart.

Mitt namn är då Roxy Heart, host host, och min årgång är en fin, men lite sen, 88a. Min hobby är i vanliga fall att köpa kläder, jag är en så kallad hobbyshoppare, men pg.a. var jag befinner mig så har detta blivit en svåråtkomlig hobby.

Att resa är något jag gärna gör. För mig är Sverige rätt tråkigt land, iaf för tillfället, så därför har jag valt att inte befinna mig där.

Mitt liv med killar har väl inte alltid varit sådär lyckat. Jag var nog ett fall av den fula ankungen som liten, fast jag var aldrig direkt ful, bara mindre intressant. Under gymnasiet växte jag till mig och bytte hårfärg, och vips så stod där en svan.

Jag är mycket medveten om att jag kan få hem en kille, det har jag inga problem med, även om jag själv inte är den som börjar flörta eller tar första steget. Jag är en så kallad avvaktare. Men om jag får nys om att en person jag finner intressant är intresserad av mig så har han inte en chans.

Pojkvän har jag aldrig haft och det verkar dröja innan jag skaffar en. Antingen faller dom mig inte i smaken eller så faller jag dom inte i smaken. Med det är livets gång. Jag trivs rätt bra med att bara pussas när jag tänker efter.

Sportkarriär är något som jag har haft men inte längre har. Det fanns en idrott som jag var väldigt bra i men pg.a en skada så blev denna lagd på hyllan och istället växte mitt resande intresse fram.

What else? Jo, en picture av mig:




Ciao / Roxy Heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0