Roxy Heart och hennes nya mysoffer.

Först av allt så kommer vi händan efter kalla det ställe vi befinner oss på för Hogwards, och personerna vi talar om är självfallet elever som går på denna skola.....

Det tog inte lång tid, men nu har iaf Roxy Heart funnit sitt nya, potentiella, mysoffer, Harry Potter. Harry Potter har som ni vet mörkt hår och ett "err" i pannan, vilket tilltalar mig oerhört. Skämt å sido,  denna Harry är liiiite coolare än den riktiga Harryn, även fast han inte har testat överleva densomintefårnämnasvidnamn.

Ikväll var jag och Velma Kelly och tittade på film hos husgrannarna, varav en av dessa är självaste Harry. Jag har kliat honom på ryggen halva kvällen, plus blivit erbjuden att övernatta. Men eftersom Roxy blöder sinneslöst ifrån sitt inre (inte hjärtat utan livmodern) så skippar hon detta tills vidare. Man kan ju låtsas att jag spelar svårflörtad men så är egentligen inte fallet.

Så, undrar när övernattningen blir av... hmm..... detaljerat uppdatering ska komma. Nu blir det refrängen eftersom jag ska upp och arbeta inom en snar framtid (4 h).


Ciao / Roxy Heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0