Roxy Heart och Slampfasonerna.

Jag har alltid ansett mig som en tjej med en viss heder. Men på senaste tiden har jag börjat tappa denna. Stressen kom över mig när jag insåg att jag bara hade två kvar till 15-strecket. Men nu bryr jag mig, hm... NADA. Så, 15 is the number, I think. Snart kan det komma att öka......

Harry Potter och jag såg nämligen på film ikväll. Tro det eller ej, men vi såg Harry Potter 4 och han frågade mig den förträffliga frågan "Gillar du Harry Potter". Skrattretande värre, jag tror dock inte att han förstod varför jag tyckte att det var så hysteriskt roligt!

Det tog iaf inte lång tid innan jag krävde en massage. Varpå han krävde en massage av mig och slutligen fick jag massage igen. Man kunde redan då känna att något låg i luften.

Release-skottet var dock när jag ville ha honom att stryka mig på min arm och han efteråt la min hand under sin tröja och ville att den skulle vara där.

Massage ledde till strykningar, strykningar ledde till mys, mys ledde till lite mer hårdhänta tag och hångel och lite petting. Dock sade jag nej till den stora siffran (vilket nästan är en lögn eftersom jag i princip bokade ett datum för oss då vi skulle göra det istället).

Det härliga i det hela är att vi iaf är på samma våglängd. "Detta stannar mellan oss" sade han. Och jag höll självklart med. Vi bör dock ha överseende med att jag skriver ett blogginlägg om detta eftersom man inte vet vem personen i fråga är, hehe.

För att svara på frågan jag fick igår:
Jag satt självklart bänkad framför Idol, jag var så illa tvungen. Jag är nämligen ett big fan av Eriks röst och jag var bara tvungen att se honom gå för seger! :-)

Ciao / Roxy Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0