Roxy Heart och urringningen.

Igår var det julfest här på Hogwards, och vad är en julfest utan fylla och fina kläder? Svar: Ingen julfest utan dessa två faktorer. Julmaten skulle jag dock gärna slippa. Den är äckel...

Själv hade jag en superfin klänning i märket Coola Anna. Lite babydoll-aktig modell med en djup urringning. Det var, om jag får säga det själv, en hit, om man gillar när killar kollar på ens bröst istället för i ens ögon.

Många säger säkert, "men hallå, vad tror du själv om du har en urringad tröja, förväntar du dig verkligen ögonkontakt då?". Självklart förstår jag att folk sneglar. Men det är ju skillnad på att slänga en blick och att föra en konversation med en annan människas bröst.

Killar tänker helt enkelt med sina snoppar.

Ciao / Roxy Heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0