Velma Kelly och en natt utan sex

Spenderat natten med mr Ron Weasly, inte spenderat med att ligga utan arbete.
Även om vi just nu bara är vänner så dras vi till varandra hela tiden.
Konstans beröring.
Exempel. Vi åker ner för att fixa och trixa där inget folk är, hur slutar det?
JO, med brottning.
Inte nog med att vi brottas lite så ska han även visa alla möjliga brottartekniker.
Villket i mina ögon skulle kunna passa bra som roliga sexställningar.
Vi kanske höll på i 40 minuter med att brottas och snurra runt varandra.
När jag tillslut kom på att vi faktiskt jobbar och säger att vi borde gå så släpper han inte iväg mig, utan dirrekt när jag förösker ta mig förbi honom, lyfter han upp en och kastar ner en igen och lägger sig på en.

Inatt visade han även en form av svartsjuka, då jag stod och pratade med en elev här på hogwarts och efteråt kommer Ron fram till mig och frågar lite bittert vem han var och vad han ville mig.
Jag svarar med att man hälsar ju på alla som bor här uppe med oss.
Och hans svar på det var: Han kommer förmodligen bara att vara här under denna helg.

Så nattens slutsats:
Jag och Ron kommer nog aldrig kunna bara vara vänner.
Även om vi inte gör någonting med varandra just nu så går det bara inte.
Fast vi försöker rikigt bra!

Besos / Velma Kelly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0