Velma Kelly och Saknad

Saknad.
Visst är de en konstig sak. Eller kanske inte. Om man saknar någon så visar det faktikst att man har ett hjärta och är kapabel till att älska.
Jag saknar ofta min familj och mina vänner.
Men just nu saknar jag mest mr Ron Weasly.
Hur konstigt är inte det, jag träffar denna Ron varje dag.
Jag arbetar med honom ca 5 gånger i veckan, spenderar även min fritid med honom, men fortfarande saknar jag han.
Förr sov vi även med varandra, men inte längre pga av olika orsaker.
Denna Ron gör mig väldigt lycklig, lugn och tillfreds, när han inte är i närheten tappar jag mitt lugn och känner ingen ro.
När han inte finns i min närhet tänker jag på honom, när jag sover drömmer jag om honom, så med andra ord finns han i min skalle nästan dygnet runt.
Vissa kallar detta kärlek andra kallar detta beroende.
Men jag vet knappt vad allt detta betyder.
Självklart känner jag någonting för Ron, men hur serisöt vet jag inte.
Jag kanske har en form av kärlek till honom eller kankse jag bara är beroende av hans sällskap.
Tids nog kommer jag nog på vad det jag egentligen vill.
Det som skrämmer mig mest att de kanske kan vara försent då.

Besos / Velma Kelle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0