Velma Kelly

Jag Velma Kelly är en tjej, eller rättare sagt en ung kvinna född 1987.
Jag tycker att jag är rätt lång, kollar man längd statestiken är jag nog rätt normal med mina, hmm 168,5 cm.

Jag älskar att resa! Det är nog bland det bästa jag vet.
Fast jag tror att jag älskar att resa är mest för att jag känner att jag inte har någon plats där jag kan kalla "hemma".
Blir väldigt snabbt uttråkad att befinna mig på samma plats.
Förut hade jag ett annat intresse, Dans som jag aldrig har blivit less på som jag fortfarande älskar mer än allt annat.
På grund av skada kunde jag inte satsa på dansen och började istället söka mig ut i världen.
Annat jag tycker om är väl det vanliga, shopping, mat, vänner, träning m.m

Killar är ett stort frågetecken. Har aldrig förstått mig på dom kommer aldrig att förstå mig på dom.
Just nu har killarna omvandlats till tjejer och tvärt om,  vilket gör dom ännu svårare att förstå.
Jag lyckas alltid hamna i förhållande situationer som jag inte vill vara i och därför blir det alltid fel.
På något sätt lyckas jag alltid upprepa situationen med en person minst 2 gånger.
jag är fruktansvärt rädd för förhållande och vet inte hur man egentligen ska bete sig. Därför blir jag oftast rätt elak.
rätt dominant och egoistisk. Fast jag har fina sidor fortfarande.
Kan vara rätt mysig, omtänksam och väldigt kärleksfull.

Väldigt glad och possitiv som person, oftast med ett leénde på läpparna.
Tror oftast det bästa om människor, men just nu på den plats jag befinner mig har jag nog insett att människor är väldigt egoistiska och därför har jag börjat tappa hopp om mänskligheten.

Kom ihåg:
Livet är en dans på rosor, men rosor har också taggar!




Besos / Velma Kelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0