Roxy Heart och hennes svårigheter.

Ja, jag vet att det kan låta väldigt konstigt, men även självaste Roxy Heart har en del svårigheter. En svårighet är att uppdatera bloggen, vilket ska komma att ändras på. Nytt år, nya möjligheter och nya löften. Löfte nummer 1: Börja med regelbunden uppdatering av bloggen!!

Vad har hänt sedan senast. Jo, något som jag kanske inte har nämnt är att Frodo har varit här under en period och under denna period, som är kanske tre månader, så har han ägnat halva tiden åt att flörta med mig. Nu beger han sig över vattnet snart och möjligheten att vi kommer att ses igen är kanske inte så stora.

Det är nu, jag, nöten i mitt nötskal som knäcker, inser att jag är intresserad av denna Frodo... Han är en snäll liten tönt i fula kläder, inte snygg som Harry Potter. Psst. Bra jobbat Roxy. Värt fem dagar före han beger sig av.

I måndags sov jag iaf med Frodo. Pussades lite och mös. Vad fasen?! Han är ju till och med en gentleman. Herremingeee vad jag har försummat mina chanser. Jag gråter lite inombords.

Året är alltså 2010 och Roxy har redan avverkat två killar (hångelvägen) och har gått rakt in i en depp-period. Turligt nog har jag bestämt mig för att början av året inte ska reflektera resterande delen av det!

Ciao / Roxy Heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0