Velma Kelly och det gamla tjatet om Ron Weasly

Nytt år gott folk!
Har det hänt nått nytt under 2010? Näe inte alls, fortfarande samma tjat om Ron Weasly.
Han var för övrigt min nyårs dejt och självklart utbytte vi lite saliv med varandra vid flera tillfällen.
Men det var den enda som hände den kvällen. Hade tänkt bjuda in honom till sängen men tack och lov så tog mitt förstånd över och jag la mig helt ensammen.
Dock 3 dagar senare så sov vi tillsammans och nu har vi sovit några nätter till med varandra.
MEN VI HAR BARA SOVIT OCH KRAMAS. Inget mer. Vilket är lika bra.
Ska försöka hålla detta på ett vänskapligt nivå, vilket jag tror kommer att gå, än så länge.
Självklart tycker jag om honom mer än vad jag borde, men på grund av platsen där jag befinner mig just nu vill jag inget mer.



Besos / Velma kelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0