Velma Kelly och ......

Var försiktig med vad du önskar dig.
Ena dagen kanske du tänker en viss sak och nästa dag så händer det,
vilket resulterar att du öskar att du inte hade önskat det du önskat.

Efter jag och Rons lilla bråk i lördags önskade jag att han kunde bara vara med någon annan och försvinna härifrån.
Självklart reste han iväg till någon annan och när han kommer tillbaka berättar han att han kanske ska flytta härifrån.
Jag reagerade inte alls som jag hade tänkt dagarna innan, utan min reaktion är smärta.
Kan inte beskriva med ord hur mycket jag kommer att sakna honom och hur mycket han betyder för mig.
Inte bara för att vi haft en romans utan för den han är.
Han gör så att jag orkar vara här på Hogwards, han får mig att skratta och må bra.
Han är min trygghet.

Besos / Velma Kelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0